نهال گردو در اراک

نهال گردو در اراک

نهال گردو مناسب اراک باید با متناسب با منطقه جغرافیایی اراک باشد و از کیفیت و باردهی بالایی برخوردار باشد. کاشت و پرورش نهال یکی از راه های سرمایه گذاری کم ریسک و پربازده است که افراد زیادی می توانند با آموزش و کمک گرفتن از کارشناسان متخصص در این زمینه درآمد خوبی کسب کنند.
موقعیت جغرافیایی این شهر، تمام نیازهای اولیه برای کاشت نهال گردو را دارد؛ به همین دلیل می توان با آگاهی از انواع بهترین نهال گردو و آموزش های اصولی به کاشت و پرورش نهال گردو پرداخت.
اگر می‌خواهید بدانید کدام انواع نهال گردو بهترین عملکرد را دارند، یا برای خرید نهال گردو در اراک نمی دانید از کدام نوع آن استفاده کنید، در ادامه همراه ما باشید تا 5 نهال گردو مناسب این شهر و قیمت نهال گردو در اراک را بررسی کنیم.

بررسی آب‌وهوای اراک برای کاشت نهال گردو

اراک مرکز استان مرکزی است که هجدهمین شهر پرجمعیت ایران و یکی از شهرهای صنعتی ایران به شمار می رود. این شهر میان دو رشته کوه البرز و زاگرس قرار گرفته است. ارتفاع این استان از سطح دریا به طور میانگین 1500 متر است.

اراک دارای زمستان های سرد و مرطوب است و در تابستان ها آب و هوایی گرم و خشک دارد. متوسط بارندگی در شهر اراک 341/7 میلی متر تخمین زده شده است. بیشترین دما در روزهای گرم حدودا به 36 درجه سانتی گراد می رسد و کمینه دما در روزهای سرد در حدود -25 درجه سانتی گراد است.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع نهال گردو در سنندج ➡️

معرفی بهترین نهال گردو در اراک

با توجه به ارتفاع شهر اراک از سطح دریا و وضعیت اقلیمی آن، برخی از نهال‌های گردو در این شهر عملکرد بهتری دارند. بهترین نهال گردو برای کاشت در اراک عبارتند از نهال گردو کانادایی ارغوان، نهال گردو ژنوتیپ برتر، نهال گردو چندلر، نهال گردو خوشه ای و نهال گردو فرنور که باردهی بالا و کیفیت خوبی دارند. در ادامه به بررسی این 5 نهال گردو در شهر اراک می‌پردازیم.

  • نهال گردو کانادایی ارغوان

نهال گردو کانادایی ارغوان یکی از بهترین ارقام نهال گردو برای کاشت در اراک است که در ارتفاعات 0 تا 2500 متری کاشته می شود. نهال گردو کانادایی پربار و زود بازده است و سرمایه گذاری روی این نهال گردو بدون شک نتیجه قابل قبولی خواهد داشت. احداث باغ گردو کانادایی با ابعاد یک هکتار می تواند برای شما تا 10 تن محصول به بار آورد.

در هنگام خرید نهال گردو کانادایی در اراک به نهال گرده افشان نیاز نخواهید داشت چرا که این نهال گردو خود گرده افشان است. از ویژگی های گردو کانادایی می توان به مغز سفید و درشت آن اشاره کرد که 65 درصد آن را مغز تشکیل می دهد.

  • نهال گردو ژنوتیپ برتر ارغوان

یکی دیگر از ارقام تجاری و محبوب در اراک، نهال گردو ژنوتیپ ارغوان است. این نهال گردو برای ارتفاعات 0 تا 2500 متر مناسب است. نهال گردو ژنوتیپ برتر پربار است و از سال اول می توانید منتظر محصولات آن باشید. البته با گذشت زمان میزان باردهی آن بیشتر خواهد شد؛ به طوری که در سال سوم یا چهارم به باردهی اقتصادی می رسد.

از یک هکتار باغ گردو ژنوتیپ می توان تا 10 تن گردو برداشت کرد که برای سرمایه گذاری روی این نهال گردو بسیار قابل توجه است. از ویژگی های گردو ژنوتیپ به مغز درشت و سفید رنگ آن می توان اشاره کرد که بازار خوب و پرطرفداری خواهد داشت.

  • نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر در ارتفاعات 0 تا 2500 متری کاشته می شود و با توجه به ارتفاع این استان گزینه ای تجاری و پرسود خواهد بود. این نهال گردو از سال اول شروع به باردهی می‌کند و از سال سوم به باردهی اقتصادی می‌رسد و بیش از 6 تن گردو در یک هکتار باغ گردو چندلر در اراک می‌توان برداشت کرد.

نهال گرده افشان مناسب این رقم، نهال گردو روند و فرانکت است. باغداران عزیز توجه کنند که همراه با 9 نهال گردو چندلر، خرید یک نهال گرده افشان لازم است. گردو چندلر پوست کاغذی و محبوب است و مغزی درشت و سفید رنگ دارد.

  • نهال گردو خوشه ای

نهال گردو خوشه ای برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است و در هر خوشه آن 10 تا 25 گردو وجود دارد. این نهال را می توان در ارتفاعات 0 تا 1200 متر کاشت و در مناطق معتدل عملکرد خوبی نشان می دهد.

  • نهال گردو فرنور

نهال گردو فرنور در برابر سرما و آفات مقاوم است و به عنوان نهال گردو سردسیری شناخته می شود. این نهال گردو را می توان در کوهپایه های ارتفاعات استان مرکزی به خوبی پرورش داد و محصولات فراوانی از آن به دست آورد. یک هکتار باغ گردو فرنور تا 6 تن محصول می دهد. نهال گردو فرنور از سال سوم به باردهی اقتصادی می رسد و از همان سال اول هم شروع به باردهی می کند.

خرید نهال گردو در اراک

حال که با انواع نهال گردو در اراک آشنا شدید برای خرید بهترین نوع آن می توانید به خوبی تصمیم گیری کنید. بهترین نهالستان ها برای انتخاب بهترین نهال به شما مشاوره و راهنمایی ها لازم را خواهند داشت.

خرید نهال گردو در اراکنهالستانی را انتخاب کنید که تأییدیه سازمان جهاد کشاورزی را داشته باشد و زیر نظر این سازمان فعالیت کند. بهترین نهالستان در اراک ، انواع نهال را همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت و قرنطینه به سراسر کشور ارسال می‌کند. همچنین برای ضمانت صحت و سلامت نهال‌های ارسالی متعهد به ضمانت بازگشت نهال می‌شود. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید بهترین نهالستان گردو در اراک را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید خرید نهال گردوی باکیفیت شرط لازم برای سرمایه گذاری پرسود است.
نهالستان ارغوان نهال‌ها با بیش از 30 سال تجربه انواع نهال گردو پیوندی را با بالاترین کیفیت و ضمانت به سراسر کشور ارسال می کند.

قیمت نهال گردو در اراک با 10% تخفیف ویژه

یکی دیگر از نکاتی که در زمان خرید نهال گردو در اراک مهم است قیمت نهال گردو در اراک است. در این مطلب با 5 نهال گردو در اراک آشنا شدید و حال به بررسی قیمت آن‌ها می‌پردازیم.

قیمت نهال گردو کانادایی در اراک 150.000 تومان است.

قیمت نهال گردو ژنوتیپ در اراک 150.000 تومان است.

قیمت نهال گردو چندلر در اراک 150.000 تومان و نوع پیوندی آن 250.000 است.

قیمت نهال گردو فرنور در اراک 150.000 تومان و نوع پیوندی آن 250.000 تومان است.

قیمت نهال گردو خوشه ای در اراک 120.000 تومان است.

نهالستان ارغوان نهال باقیمت رقابتی انواع نهال گردو را همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت و قرنطینه به سراسر کشور ارسال می‌کند. سفارش‌های بیش از 500 اصله با 10 درصد تخفیف همراه است.

فروش نهال گردو در اراک

در این مقاله 5 نهال گردو مناسب اراک را بررسی کردیم و راهنمای جامعی برای افرادی است که به دنبال احداث باغ گردو در اراک هستند و در انتخاب نهال گردو مناسب دچار تردید هستند. انتخاب نهال باکیفیت و متناسب با منطقه، ضمانت سوددهی بالاست. برای انتخاب دقیق نوع نهال گردو و استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نهالستان ارغوان نهال

شرکت ارغوان نهال طرف قرارداد با پایانه اتوبوس‌رانی برای انتقال نهال (بسته‌بندی‌شده و پرالیناژ شده) با کمترین کرایه و سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور است.

شما از کدامیک از انواع نهال گردو در اراک استفاده کرده‌اید و نظر شما درمورد آن چیست؟ شما عزیزان می‌توانید هرگونه سؤال درباره نهال گردو در اراک دارید را در قسمت دیدگاه‌ها از ما بپرسید. کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخگوی سؤالات شما عزیزان هستند.

Visits: 109

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها