نهال گردو در سنندج

بهترین نهال گردو در سنندج

نهال گردو مناسب سنندج باید متناسب با منطقه جغرافیایی سنندج باشد و از کیفیت و باردهی بالایی برخوردار باشد. کاشت و پرورش نهال یکی از راه های سرمایه گذاری کم ریسک و پربازده است که افراد زیادی می توانند با آموزش و کمک گرفتن از کارشناسان متخصص در این زمینه درآمد خوبی کسب کنند.
موقعیت جغرافیایی این شهر، تمام نیازهای اولیه برای کاشت نهال گردو را دارد؛ به همین دلیل می توان با آگاهی از انواع بهترین نهال گردو و آموزش های اصولی به کاشت و پرورش نهال گردو پرداخت.
اگر می‌خواهید بدانید کدام انواع نهال گردو در سنندج بهترین عملکرد را دارند و نیاز به خرید نهال گردو از نهالستان سنندج دارید می توانید، در ادامه همراه ما باشید تا 5 نهال گردو مناسب این شهر و قیمت نهال گردو در سنندج را بررسی کنیم.

بررسی آب‌وهوای سنندج برای کاشت نهال گردو

سنندج یکی از شهرهای استان کردستان است که ارتفاع آن از سطح دریا 1450 تا 1538 متر است و در بخش جنوبی کردستان قرار دارد. آب‌وهوای سنندج سرد و نیمه‌خشک و متمایل به مرطوب است. این شهر، در فصل بهار و تابستان آب‌وهوای معتدل را تجربه می‌کند.

حداکثر دما در تابستان 44 درجه سانتی‌گراد و در زمستان -13.5 درجه سانتی‌گراد است.

معروف‌ترین درختانی که در سنندج رشد می‌کنند شامل بلوط، گلابی، گردو، سیب وحشی، پسته وحشی، زالزالک، آلبالو جنگلی و… هستند. با توجه به موقعیت جغرافیایی سنندج در این شهر کاشت و پرورش نهال گردو سرمایه‌گذاری خوبی است.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع نهال گردو در ارومیه ➡️

معرفی انواع نهال گردو در سنندج

با توجه به ارتفاع شهر سنندج از سطح دریا و وضعیت اقلیمی آن، برخی از نهال‌های گردو در این شهر عملکرد بهتری دارند. نهال گردو کانادایی ارغوان، نهال گردو ژنوتیپ برتر، نهال گردو چندلر، نهال گردو خوشه ای ازجمله بهترین نهال‌هایی هستند که در این شهر عملکرد خوبی دارند. در ادامه به بررسی این 4 نهال گردو در شهر سنندج می‌پردازیم.

  • نهال گردو کانادایی ارغوان

نهال گردو کانادایی ارغوان قابلیت کاشت در ارتفاع 0 تا 2500 متری را دارد و یکی از بهترین نهال‌های گردو برای این مناطق است. این نهال گردو خودگرده‌افشان است و هنگام کاشت به رقم گرده‌افشان نیازی ندارد. یکی از ویژگی‌های برتر نهال گردو کانادایی ارغوان پربار بودن آن است به‌طوری‌که در یک هکتار باغ گردو کانادایی بیش از 10 تن گردو می‌توان برداشت کرد. بازدهی سریع و باردهی بالا موجب شده تا این نهال گردو به یکی از ارقام محبوب نهال گردو در سنندج تبدیل شود.

گردو کانادایی مغز درشت و سفیدرنگی دارد و بیش از 65 درصد آن مغز است.

  • نهال گردو ژنوتیپ برتر ارغوان

نهال گردو ژنوتیپ برتر یکی دیگر از ارقام تجاری روز دنیاست که در مناطق 0 تا 2500 متر از سطح دریا بهترین عملکرد را دارد. نهال گردو ژنوتیپ ارغوان زودبازده و پربار است و از یک هکتار باغ گردو ژنوتیپ ارغوان تا 10 تن گردو می‌توان برداشت کرد.

مغز گردو ژنوتیپ درشت و سفیدرنگ است و 60 درصد آن مغز است.

  • نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر برای مناطقی  کوهپایه‌ای مناسب است و به‌عنوان یکی از بهترین انواع نهال گردو در سنندج شناخته می‌شود. این نهال گردو از سال اول شروع به باردهی می‌کند و از سال سوم به باردهی اقتصادی می‌رسد و بیش از 6 تن گردو در یک هکتار باغ گردو چندلر در سنندج می‌توان برداشت کرد. نهال گرده افشان مناسب این رقم، نهال گردو روند و فرانکت است به طوری‌که با خرید 9 نهال گردو چندلر یک نهاتل گردو گرده افشان باید خریداری شود.

گردو چندلر درشت و سفیدرنگ است و جزو ارقام گردو پوست‌کاغذی قرار می‌گیرد.

  • نهال گردو خوشه ای

نهال گردو خوشه ای همان‌طور که از نامش پیداست به‌صورت خوشه یا کوپه‌ای رشد می‌کند که در هر خوشه 10 تا 25 گردو قرار می‌گیرد. نهال گردو خوشه ای برای مناطقی تا ارتفاع 1200 متر مناسب است و در مناطق معتدل عملکرد خوبی دارد.

چربی گردو خوشه ای نسبت به بقیه ارقام بیشتر است. از هر هکتار باغ گردو خوشه ای 6 تن گردو می‌توان برداشت کرد.

قیمت نهال گردو خوشه ای در حدود 120.000 تومان است.

نهالستان سنندج

حال که با انواع نهال گردو در سنندج آشنا شدید، باید بهترین نوع را انتخاب کرده و از بهترین نهالستان سنندج خریداری کنید. این موارد به شما کمک می‌کند تا بهترین نهالستان را انتخاب کنید.

نهالستانی را انتخاب کنید که تأییدیه سازمان جهاد کشاورزی را داشته باشد و زیر نظر این سازمان فعالیت کند. بهترین نهالستان در سنندج، انواع نهال را همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت و قرنطینه به سراسر کشور ارسال می‌کند. همچنین برای ضمانت صحت و سلامت نهال‌های ارسالی متعهد به ضمانت بازگشت نهال می‌شود. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید بهترین نهالستان سنندج را انتخاب کنید.

نهال گردو سنندج

در نظر داشته باشید خرید نهال گردوی باکیفیت شرط لازم برای سرمایه گذاری پرسود است.
نهالستان ارغوان نهال‌ها با بیش از 30 سال تجربه انواع نهال گردو پیوندی را با بالاترین کیفیت و ضمانت به سراسر کشور ارسال می کند.

قیمت نهال گردو در سنندج با 10% تخفیف ویژه

یکی دیگر از نکاتی که در زمان خرید نهال گردو در سنندج مهم است قیمت نهال گردو در سنندج است. در این مطلب با 4 نهال گردو در سنندج آشنا شدیم و حال به بررسی قیمت آن‌ها می‌پردازیم.

قیمت نهال گردو کانادایی در سنندج 150.000 تومان است.

قیمت نهال گردو ژنوتیپ در سنندج 150.000 تومان است.

قیمت نهال گردو چندلر در سنندج 150.000 تومان است.

قیمت نهال گردو خوشه ای در سنندج 120.000 تومان است.

نهالستان ارغوان نهال باقیمت رقابتی انواع نهال گردو را همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت و قرنطینه به سراسر کشور ارسال می‌کند. سفارش‌های بیش از 500 اصله با 10 درصد تخفیف همراه است.

فروش نهال گردو در سنندج

در این مقاله 4 نهال گردو مناسب سنندج را بررسی کردیم و راهنمای جامعی برای افرادی است که به دنبال احداث باغ گردو در سنندج هستند و در انتخاب نهال گردو مناسب دچار تردید هستند. انتخاب نهال متناسب با منطقه و کیفیت آن، ضمانت سوددهی بالاست. برای انتخاب دقیق نوع نهال گردو و استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نهالستان ارغوان نهال

شرکت ارغوان نهال طرف قرارداد با پایانه اتوبوس‌رانی برای انتقال نهال (بسته‌بندی‌شده و پرالیناژ شده) با کمترین کرایه و سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور است.

شما کدامیک از انواع نهال گردو در سنندج را استفاده کرده‌اید و نظر شما درمورد آن چیست؟ شما عزیزان می‌توانید هرگونه سؤال درباره نهال گردو در سنندج دارید را در قسمت دیدگاه‌ها از ما بپرسید. کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخگوی سؤالات شما عزیزان هستند.

مطالب پر بازدید

خرید نهال

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان کانادایی تیپ ۹

خرید نهال گردو

نهال گردو

خرید نهال بادام

نهال بادام

Visits: 131

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها