خرید نهال گردو در تهران

خرید نهال در تهران

اگر به دنبال خرید نهال در تهران هستید، در نظر گرفتن اقلیم و شرایط آب و هوایی تهران مهم‌ترین عامل جهت خرید نهال مد نظر شما باید باشد. ازین‌رو بهتر است از متخصصین این امر مشاوره گرفته تا با توجه به شرایط و نیاز شما بهترین مدل و نوع نهال به شما پیشنهاد شود. ما در نهالستان میاندوآب، با بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصص، در کنارتان هستیم تا هزینه شما تبدیل به سرمایه‌ی بلند مدت شود.

کاشت و پرورش نهال یکی از راه های سرمایه گذاری کم ریسک و پربازده است که افراد زیادی می‌توانند با آموزش و کمک گرفتن از کارشناسان متخصص در این زمینه، در شهرهای مختلف ایران، درآمد خوبی کسب کنند.
موقعیت جغرافیایی این شهر، تمام نیازهای اولیه برای کاشت نهال گردو در تهران را دارد؛ به همین دلیل می توان با آگاهی از انواع بهترین نهال گردو و آموزش های اصولی به کاشت و پرورش نهال گردو یا دیگر میوه‌های مناسب این شهر، پرداخت.

کاشت نهال گردو در تهران

آب و هوای شهر تهران با توجه به شرایط آن متغیر است. در نواحی کوهستانی شمال با هوایی سرد و مرطوب و در نواحی دشتی جنوب با هوایی گرم‌ و خشک روبه‌رو هستیم. میزان بارندگی در تهران زیاد نبوده و تعداد روزهای یخبندان در آن، 36 روز در سال ثبت شده است. ارتفاع تهران از سطح دریا حدودا بین 1050 متر در جنوب و 1800 متر در شمال متغیر است. با توجه به این شرایط به‌نظر شما کدام نهال‌ها برای رشد در تهران مناسب هستند؟ در ادامه همراه با باشید تا با این نهال‌ها و قیمت نهال گردو در تهران آشنا شوید.

خرید نهال در تهران

یکی از بهترین نهال‌ها برای کاشت در تهران، با بهره وری بالا و اقتصادی، نهال گردو است. نهال گردو در هر شرایط اقلیمی ‌ایران قابلیت کاشت را دارد. با توجه به ارقام متنوع و نژادهای گوناگون گردو که عملکردهای مختلفی را دارند، می‌توان در هر منطقه‌ای با تحقیق درست درباره بهترین نهال، آن را پرورش داد.
شرایط جغرافیایی تهران و منطقه آن باعث شده تا از رشد خوبی برای کاشت نهال گردو برخوردار باشد. اگر به دنبال خرید نهال گردو در تهران هستید، در ابتدا باید با نهال‌ گردو مناسب تهران آشنا باشید.

1. نهال گردو کانادایی تهران

نهال گردو کانادایی ارغوان یکی از بهترین نهال ها برای کاشت در اکثر مناطق ایران است. ویژگی های بی نظیر این نهال، آن را از بقیه ارقام نهال گردو متمایز کرده است. باردهی و بازدهی زیاد این نهال گردو از ارقامی مانند چندلر و فرنور نیزبیشتر است.
نهال گردو کانادایی ارغوان با کیفیت‌ترین محصول را ازنظر سایز، درصد مغز، رنگ و طعم میوه دارد. باغ گردو کانادایی ارغوان، دیربرگده و خیلی پربار است به طوری‌که درآمد باغ گردو کانادایی چند برابر باقی ارقام گردو است.

2. نهال گردو ژنوتیپ تهران

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 7 مناسب برای ارتفاع 100 تا 1800 متر است و باتوجه به ارتفاع شهر تهران انتخاب مناسبی خواهد بود. یکی از ویژگی‌های برتر نهال گردو ژنوتیپ ارغوان، پربار بودن آن است و اینکه از سال اول باردهی آن شروع می‌شود.

نهال‌های ژنوتیپ برتر، بعد از تبدیل شدن به درختان بالغ در هر هکتار 8 تا 10 تن محصول برای شما به بار می‌آورند. نهال گردو ژنوتیپ ارغوان دیر گل می‌دهد تا بابت سرمای دیررس نگرانی نداشته باشید.

3. خرید نهال گردو چندلر در تهران

نهال گردو چندلر در ارتفاعات 0 تا 1500 متر شرایط خوبی برای رشد دارد که با توجه به ارتفاع تهران از سطح دریا گزینه مناسبی برای تمام مناطق تهران است. گردو چندلر یکی از پرطرفدارترین گردوها در جهان است که تقریبا در اکثر مناطق می‌تواند رشد کند.

 

خرید نهال گردو چندلر در تهران

برای گرده افشانی ‌این نهال می‌توانید از فرنور و فرانکت استفاده کنید. نهال گردو چندلر در فصل بهار شروع به شکوفه زدن می‌کند و در برابر سرمای بهاره مقاوم است.
از ویژگی‌های بارز گردو چندلر می‌توان به سفیدی و درشت بودن مغز گردو، دیر گل دهی و بازدهی بالای آن اشاره کرد.

4. خرید نهال گردو اسرائیلی تهران

نهال گردو اسرائیلی در ارتفاع 500 تا 1500 متر می‌تواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. یکی از دلایل استقبال بالا برای خرید نهال گردو اسرائیلی تهران میوه دهی بالای آن است. در هر شاخه بین 5 تا 25 گردو به صورت خوشه‌ای رشد می‌کند.

 

نهال گردو اسرائیلی تهران

 

‌این نهال نسبت به سرما مقاوم است و نسبت به گردوهای‌ ایرانی مقاومت بیشتری را دارد. عمر اقتصادی ‌این نهال حداقل 80 سال است و سرمایه گذاری بلندمدت و سوددهی است.
نهال گردو اسرائیلی زود بازده است و از سال اول آماده برداشت است و میزان بار هر سال بیشتر می‌شود.

5. خرید نهال گردو خوشه ای در تهران

نهال گردو خوشه ای در تهران یکی دیگر ار ارقام مناسب نهال گردو برای این شهر است. از ویژگی‌های بارز نهال گردو خوشه‌ای در تهران می‌توان به دیر گل دهی، بازدهی بالا، پوست کاغذی و راحت کنده شدن پوسته از مغز اشاره کرد.

راهنمای جامع نهال گردو خوشه ای به همراه قیمت و نحوه کاشت را در صفحه نهال گردو خوشه ای بررسی کنید.

6. خرید نهال گردو فرنور در تهران

نهال گردو فرنور در ارتفاع 1500 تا 2500 متر عملکرد خوبی دارد. با توجه به مناطق تهران ‌این نهال برای مناطق شمالی تهران مناسب است. منشا ‌این درخت فرانسوی است و سایز خوب و کیفیت بالایی دارد.

 

خرید نهال گردو فرنور در تهران

 

درخت فرنور از عمر اقتصادی بالایی برخوردار است و بیش از 100 سال عمر می‌کند. درخت فرنور از سال اول شروع به محصول دهی می‌کند و هر سال به میزان باردهی آن افزوده می‌شود. برای گرده افشانی درخت فرنور می‌توان از فرنت و بولیناتور استفاده کرد.

از ویژگی‌های بارز نهال گردو فرنور می‌توان به دیر گل دهی، بازدهی بالا، مغز روشن و درشت، پوست کاغذی آن اشاره کرد. همانطور که می‌دانید مغز روشن نشان از کیفیت بالای گردو دارد و به همان نسبت به قیمت گردو نیز اضافه می‌شود.

فروش نهال تهران

 در تهران می‌توانید از فروشگاه‌های نهال و گل همچون بازار گل تهران، بازار نهال تهران، فروشگاه نهال ایران و … نهال مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین می‌توانید اینترنت را برای جستجوی فروشگاه‌های آنلاین نیز به کار ببرید. در هر صورت، قبل از خرید نهال، بهتر است با توجه به شرایط اقلیمی و خاک منطقه خود، نوع نهال مناسب را انتخاب کنید.

لیست قیمت نهال گردو در تهران

قیمت نهال گردو در تهران با توجه به شرایط نهال متفاوت است. باتوجه به نهال‌ گردو مناسب تهران قیمت خرید آن‌ها را در نهالستان ارغوان نهال بیان می‌کنیم.

هرچند نباید به قیمت نهال گردو به تنهایی توجه کنید اما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید یکی از‌ این نهال‌ها را با مشاوره با متخصصین ما برای احداث باغ و کاشت انتخاب نمایید. همچنین اگر علاقه مند هستید قیمت انواع نهال گردو را بدانید، در مقاله لیست قیمت انواع نهال گردو  قیمت 14 نهال گردو پرفروش را بررسی کرده‌ایم.

فروش نهال گردو آمریکایی در تهران

نهال‌ها دارای ارقام متنوعی هستند که بر روی کیفیت آن‌ها اثرگذار است. با توجه به شرایط منطقه باید بدانید کدام رقم مناسب شهر شما است. شما می‌توانید با استفاده از تجربه مشاوران نهالستان ارغوان نهال، بهترین نهال را برای خود انتخاب کنید.
نهالستان‌های مختلفی فروش نهال گردو آمریکایی در تهران را انجام می‌دهند اما آنچه که اهمیت دارد تخصص و تجربه است. نهالستان ارغوان نهال با مدیریت مهندس بابایی محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را برای خرید نهال گردو به مشتریان عرضه می‌کند.

مرکز فروش نهال در تهران ؛ بزرگترین نهالستان تهران

اولین قدم برای خرید نهال، آشنایی با انواع نهال های مناسب منطقه است که در این مقاله از ارغوان نهال، شما به این آگاهی دست یافتید. در ادامه نیاز است تا نهالستانی که می خواهید خرید خود را انجام دهید، انتخاب کنید.
دقت کنید که نهالستان هایی که تاییده جهاد کشاورزی را ندارند از لیست نهالستان های مدنظر خود حذف کنید. اگر نهال‌ خریداری شده، کیفیت خوبی نداشته باشد نمی توانید انتظار رشد خوبی داشته باشید.
نهال نباید بیماری داشته باشد و باید سالم به شما تحویل داده شود. این موارد موجب می شود که با نهایت دقت نهالستان مدنظر خود را انتخاب کنید.

فروش نهال در تهران

اگر برای خرید نهال در تهران ،به دنبال نهالستان در تهران هستید باید بدانید که امروزه با پیشرفت در حمل و نقل، شهر نهالستان اهمیتی ندارد. و چه بسا در دیگر شهرها بنابر شرایط جغرافیایی نهال‌های بهتری پرورش داده شده و به شما تحویل داده شود.

به منظور جلب اعتماد و انجام خریدی مطمئن تمامی ‌نهال‌های ‌این مجموعه همراه با گواهی بهداشت، تاییدیه‌ی جهاد کشاورزی و شناسنامه ارائه می‌شود.

مطالب پر بازدید

خرید نهال

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان کانادایی تیپ ۹

خرید نهال گردو

نهال گردو

خرید نهال بادام

نهال بادام

Visits: 190

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها