نهال گردو در نیشابور

بهترین نهال گردو برای نیشابور

نهال گردو مناسب نیشابور باید متناسب با منطقه جغرافیایی نیشابور باشد و از کیفیت و باردهی بالایی برخوردار باشد. کاشت و پرورش نهال یکی از راه های سرمایه گذاری کم ریسک و پربازده است که افراد زیادی می توانند با آموزش و کمک گرفتن از کارشناسان متخصص در این زمینه، در شهرهای مختلف ایران، درآمد خوبی کسب کنند.
اگر می‌خواهید بدانید کدام انواع نهال گردو در نیشابور بهترین عملکرد را دارند و با نهالستان نیشابور آشنا شوید، در این مقاله از نهالستان ارغوان نهال به بررسی 4 نهال گردو مناسب این شهر و قیمت خرید نهال گردو در نیشابور می پردازیم. همراه ما باشید.

شرایط جغرافیایی نیشابور برای کاشت نهال گردو

کاشت نهال گردو، به عنوان یکی از درختان ارزشمند با بهره‌وری بالا، سودآوری خوبی را برای باغداران و تاجران دارد. ایران، سومین تولید کننده گردو در جهان است و صادرات بالایی هم به کشورهای دیگر دارد. جالب است بدانید که علاوه بر مغز گردو، چوب درخت گردو و پوست آن هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی قرار دارد و به شکل بیضی در امتداد رشته کوه‌های بینالود واقع شده است. نیشابور جزو اقلیم فلات مرکزی و نیمه بیابانی است که زمستان‌های نسبتا سرد و تابستان‌های معتدلی را تجربه می‌کند.
معمولا ریزش باران در نیشابور از اواخر مهر شروع می‌شود و تا اوایل اردیبهشت ادامه دارد. باتوجه به سرمای بهاره در این شهرستان، نهال‌های دیرگل ده مناسب کشت در نیشابور هستند.

کدام نهال‌های گردو مناسب نیشابور هستند؟

در نیشابور با توجه به آب و هوای سردی که دارد باید نهال‌های گردویی انتخاب شود که تحمل سرمای بهاره نیشابور را داشته باشند. بسیاری از باغداران و تاجران نیشابوری از خرید نهال گردو در نیشابور و تولید آن استقبال خوبی کرده‌اند.
موقعیت جغرافیایی این شهر، تمام نیازهای اولیه برای کاشت نهال گردو را دارد؛ به همین دلیل می توان با آگاهی از انواع بهترین نهال گردو و آموزش های اصولی به کاشت و پرورش نهال گردو پرداخت. در ادامه 4 نهال گردو برای نیشابور را معرفی می کنیم.

نهال گردو کانادایی ارغوان

نهال گردو کانادایی ارغوان یک از نهال های بینطیر برای کاشت و پرورش در نیشابور است که با توجه به ویژگی های بی نظیرش یکی از بهترین گزینه ها برای کاشت در اکثر مناطق ایران است. این نهال گردو خیلی دیربرگده است و مقاومت بالایی نسبت به آفتاب سوختگی و  آفت کنه خاکی گردو دارد.

نهال گردو کانادایی، با کیفیت ترین گردو را از لحاظ سایز، درصد مغز، رنگ و طعم میوه دارد. درآمد حاصل از باغ گردو کانادایی چند برابر دیگر ارقام گردوهاست.

نهال گردو چندلر در نیشابور

منشا نهال گردو چندلر آمریکا است و در ارتفاع 0 تا 1500 رشد مناسبی خواهد داشت. باردهی گردو چندلر از سال اول و دوم آغاز می‌شود و تا بیش از 100 سال ادامه خواهد داشت.

خرید نهال گردو چندلر در نیشابور

نهال گردو چندلر دیر گل می‌دهد و با توجه به شرایط آب وهوایی نیشابور بسیار مناسب برای کشت و پرورش است. در فصل بهار که نیشابور آب و هوای سردی دارد، این گیاه می‌تواند پس از سرمای بهاره نیشابور، رشد خود را آغاز کند. وزن این گردو در حدود 6.5 گرم است.

نکات کامل و جامع چندلر از جمله ارتفاع درخت گردو چندلر، زمان کاشت و فاصله کاشت نهال گردو چندلر و… را در مقاله نهال گردو چندلر مطالعه کنید.

نهال گردو فرنور در نیشابور

اصالت این گردو به فرانسه برمی‌گردد و یکی از نهال‌های مناسب برای شهرستان نیشابور می‌باشد. نهال گردو فرنور برای مناطق سردسیر با ارتفاعات بالای 1500 تا 2500 متر از سطح دریا مناسب است.

خرید نهال گردو فرنور در نیشابور

 اگر قصد کشت نهال گردو فرنور در نیشابور را دارید برای طرح ریزی باغ آن به شکل مستطیلی عمل کنید. این درخت برای مصارف تجاری انتخاب خوب و مناسبی است. از ویژگی‌های گردو فرنور می‌توان به پوست کاغذی، مغز روشن و درشت و مقاومت در برابر سرما اشاره کرد.

عمر اقتصادی این نهال بیش از 100 سال است و فاصله کاشت نهال‌های فرنور 5*7 است. وزن میوه آن در حدود 15 گرم است.

نهال گردو اسرائیلی در نیشابور

نهال گردو اسرائیلی برای مناطق سردسیر مناسب است و در ارتفاع 1000 تا 1400 متر از سطح دریا رشد خوبی دارد. باتوجه به سرمای بهاره نیشابور و ویژگی دیرگل دهی گردو اسرائیلی، این نهال می‌تواند گزینه مناسبی برای نیشابور باشد.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع خرید نهال گردو اسرائیلی ➡️

خرید نهال گردو اسرائیلی در نیشابور

از ویژگی‌های نهال گردو اسرائیلی می‌توان به کیفیت بالای مغز گردو، جدا شدن راحت پوسته از مغز، مقاومت بالا در برابر آفات، پوست کاغذی و رنگ روشن مغز آن اشاره کرد. عمر اقتصادی این نهال حداقل 80 سال است و فاصله کاشت نهال‌های اسرائیلی  7*6 است.

قیمت نهال گردو در نیشابور

حال که با بهترین ارقام نهال گردو در نیشابور آشنا شدید با بررسی قیمت نهال گردو در نیشابور می توانید بهترین تصمیم را خرید نهال داشته باشید.

[table id=24 /]

نهالستان نیشابور

اگر به سرمایه گذاری بر روی نهال گردو علاقه مند هستید، برای خرید نهال گردو در نیشابور اطمینان به فروشنده بسیار مهم است تا نهالی باکیفیت تحویل بگیرید. ما در نهالستان ارغوان نهال تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نهالی با کیفیت را با قیمتی مناسب به مشتریان عزیز تحویل دهیم. اولویت ما رضایت مشتری است.

نهالستان نیشابور
برای اطلاع از قیمت نهال گردو در نیشابور و چگونگی خرید اینترنتی نهال گردو با شماره‌های ما تماس بگیرید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات و مشاوره رایگان به شما هستند.

نهالستان ارغوان نهال

مطالب پر بازدید

خرید نهال

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان کانادایی تیپ ۹

خرید نهال گردو

نهال گردو

خرید نهال بادام

نهال بادام

Visits: 128

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها