نهال گردو در کرمانشاه

نهال گردو مناسب کرمانشاه

نهال گردو مناسب کاشت در کرمانشاه باید متناسب با منطقه جغرافیایی کرمانشاه باشد و از کیفیت و باردهی بالایی برخوردار باشد. یکی از موقعیت‌های مناسب سرمایه گذاری در کرمانشاه، سرمایه گذاری بر روی کاشت نهال گردو است. مغز گردو با توجه به فواید بی‌نظیرش طرفداران بسیاری دارد و در برنامه تغذیه‌ای روزانه ما جایگاه خوبی باز کرده‌است.
اگر می‌خواهید بدانید کدام انواع نهال گردو در کرمانشاه بهترین عملکرد را دارند و با نهالستان کرمانشاه (نهال فروشی کرمانشاه) آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید تا 4 نهال گردو مناسب این شهر و قیمت نهال گردو در کرمانشاه را بررسی کنیم.

موقعیت جغرافیایی کرمانشاه برای کاشت نهال گردو

موقعیت جغرافیایی این شهر، تمام نیازهای اولیه برای کاشت نهال گردو را دارد؛ به همین دلیل می توان با آگاهی از انواع بهترین نهال گردو و آموزش های اصولی به کاشت و پرورش نهال گردو پرداخت.
کاشت و پرورش نهال یکی از راه های سرمایه گذاری کم ریسک و پربازده است که افراد زیادی می توانند با آموزش و کمک گرفتن از کارشناسان متخصص در این زمینه، در شهرهای مختلف ایران، درآمد خوبی کسب کنند.

شهر کرمانشاه داری آب و هوای معتدل کوهستانی است و در دروازه زاگرس قرار دارد. میانگین دما در کرمانشاه در حدود  14 درجه سانتی‌گراد و میزان بارش سالانه 456 میلی‌متر است.
این استان در معرض جبهه‌های مرطوب مدیترانه ای قرار دارد که در زمان برخورد با ارتفاعات موجب ریزش باران و برف می‌شود. ارتفاع کرمانشاه از سطح دریا در حدود 1400 متر است.

بهترین انواع نهال گردو در کرمانشاه

رشد نهال‌ها در شهرها به علت اختلافات جغرافیایی آن‌ها متفاوت است. نهال‌هایی که در کرمانشاه رشد خوبی دارند قطعا در بوشهر عملکرد خوبی نخواهند داشت. به همین علت مهم است که خرید نهال گردو باتوجه به منطقه جغرافیایی انجام شود.

1. نهال گردو کانادایی در کرمانشاه

نهال گردو کانادایی ارغوان یکی از بهترین نهال های گردو است که در اکثر مناطق ایران قابلیت رشد را دارد.
نهال گردو کانادایی ارغوان با کیفیت‌ترین محصول از لحاظ سایز و درصد مغز و رنگ و طعم میوه را دارد. باغ گردو کانادایی ارغوان، دیربرگده و خیلی پربار است به طوری‌که درآمد باغ گردو کانادایی چند برابر باقی ارقام گردو است.

این نهال گردو در مناطق سرد و کوهستانی پرورش می‌یابد و به گذراندن یک دوره سرمایی 600 تا 800 ساعته نیاز دارد تا بتواند باردهی خوبی داشته باشد.

نهال گردو کانادایی در کرمانشاه
نهال گردو کانادایی در هر ارتفاعی از سطح دریا می‌تواند رشد داشته باشد و محدودیتی از این نظر ندارد. این نهال همانطور که از نامش پیداست اصالتش به کشور کانادا برمی‌گردد.
گلدهی نهال گردو کانادایی دیرگل است و این مسئله گیاه را از سرمای بهاره در امان نگه می‌دارد. ارتفاع نهال کانادایی در حدود 4 الی 5 متر است. گردو کانادایی از سال اول قابلیت باردهی دارد و از سال 4 تا 7 به تولید اقتصادی پرسودی می‌رسد که عمر اقتصادی آن بیش از 100سال دارد.
زمان برداشت گردو کانادایی تقریبا شهریور ماه است. گردو کانادایی بیضی کل و درشت است و مغز آن روشن است.

2. نهال گردو فرنور در کرمانشاه

مقاومت این نهال نسبت به سرما بالاست و به همین علت از سرمای بهاره در امان است و مشکلی برای نهال در فصل بهار اتفاق نمی‌افتد.
نهال گردو فرنور در ارتفاع 1500 تا 2500 متر از سطح دریا رشد و عملکرد خوبی دارد. نهال گردو فرنور نیاز به گرده افشان دارد که از گرده افشان رقم روند و فرانکت استفاده می‌شود.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع خرید نهال گردو فرانکت ➡️

نهال گردو در کرمانشاه
درخت گردو فرنور از سال اول شروع به باردهی نوبرانه می‌کند که در سال سوم و چهارم به تولید اقتصادی و سوددهی می‌رسد. عمر اقتصادی این درخت گردو بیش از 150 سال است که فرصت بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاری فراهم می‌کند.

3. نهال گردو چندلر در کرمانشاه

نهال گردو چندلر دیر گل است و معمولا 25 روز دیرتر رشد می‌کند و برای مناطقی که سرمای بهاره را تجربه می‌کنند بسیار مناسب است. منشا گردو چندلر به آمریکا بر می‌گردد.

نهال گردو چندلر در کرمانشاه
نهال گردو چندلر برای رشد به رقم گرده افشان نیاز دارد که بهترین رقم گرده افشان مناسب آن، فرانکت است. گردو چندلر پوسته نازک و بیضی شکل دارد. پوسته آن به راحتی جدا می‌شود و مغزی درشت و روشن دارد.

4. نهال گردو خوشه ای در کرمانشاه

نهال گردو خوشه ای در مناطق سردسیر بهترین عملکرد را دارد و توان تحمل افت دما در زمستان را دارد. گردو خوشه‌ای پوسته نازکی دارد. یکی از عواملی که این گردو را محبوب کرده است قیمت آن است. قیمت نهال گردو خوشه ای بسیار مناسب است در حالی که گردوهای باکیفیتی دارد.

نهال گردو خوشه ای در کرمانشاه

علت نامگذاری خوشه ای بر روی این نهال این است که میوه‌ها به شکل اجتماعی و خوشه ای روی این نهال می رویند. هردرخت بالغ گردو خوشه ای حدودا 50 تا 70 کیلو باردهی می کند.

قیمت نهال گردو در کرمانشاه

در ابتدای مقاله با نهال‌های گردو مناسب کرمانشاه آشنا شدیم و اکنون می‌توانید نسبت به خرید یکی از آن‌ها اقدام کنید. هرچند نباید قیمت تاثیر بالایی در تصمیم گیری ما داشته باشد، اما به عنوان یک گزینه باید به آن توجه داشته باشیم. در ادامه قیمت نهال‌های مناسب کرمانشاه را به صورت تک تک ذکر می‌کنیم.

[table id=16 /]

نهالستان کرمانشاه ؛ نهال فروشی کرمانشاه

اگر به‌دنبال سودآوری خوبی هستید و کیفیت گردو‌ برای شما مهم است؛ باید در اولین قدم نهالستان معتبری را انتخاب کنید. حتما شنیده‌اید که “خشت اول گر نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج” به همین علت انتخاب نهال سالم از نهالستانی معتبر را باید در اولویت کار خود قرار دهید.
فاکتورهای زیادی در این زمینه تاثیرگذار هستند که باید به آن‌ها دقت کنید. مدت زمان تاسیس نهالستان، تجربه عملی واقعی، داشتن مجوزهای رسمی ‌و پشتیبانی بعد از خرید، از جمله نکات مهمی ‌است که باید به آن‌ها توجه داشته باشید.
نهالستان ارغوان نهال آماده همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز کرمانشاهی است تا بهترین نهال را همراه با مجوز سازمان جهاد کشاورزی تقدیم باغداران عزیز کند.

فروش نهال گردو در کرمانشاه

نهالستان ارغوان نهال با سال‌ها تجربه در جهت تولید انواع نهال‌ها و ارسال آن‌ها آماده پاسخگویی به سوالات شماست.
آیا در گذشته نسبت به کاشت نهال گردو در کرمانشاه اقدام کرده اید؟ اگر جواب شما مثبت است، شما از کدام نهال استفاده کرده اید و چه نتیجه ای داشته؟ لطفا اطلاعات خود را با ما و دیگر عزیزان به اشتراک بگذارید.
آیا اطلاعات این مقاله برای تصمیم گیری شما کافی بود؟ سوالاتی که در ذهن شماست و در این مقاله پاسخ آن را پیدا نکرده‌اید را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ دهند.
راستی شما کدام یک از نهال‌ها را برای کاشت در کرمانشاه انتخاب می‌کنید؟

جمع بندی خرید نهال در کرمانشاه

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم؛ هدف ما از نوشتن این مطلب، افزایش آگاهی شما برای خرید نهال گردو در کرمانشاه بود. اگر تا انتهای مقاله را مطالعه کرده باشید، باتوجه به اطلاعات نهال‌های مناسب کرمانشاه و قیمت آن‌ها قطعا می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شماره تماس ارغوان نهال

مطالب پر بازدید

خرید نهال

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان کانادایی تیپ ۹

خرید نهال گردو

نهال گردو

خرید نهال بادام

نهال بادام

Visits: 110

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها