نهال گردو در شیراز

نهال گردو مناسب شیراز

اگر به دنبال خرید نهال گردو  در شیراز هستید باید بدانید که، متناسب با منطقه جغرافیایی شیراز مدل نهال خود را باید انتخاب کنید تا از کیفیت و باردهی بالایی برخوردار باشد. اگر می‌خواهید بدانید کدام انواع نهال گردو در شیراز بهترین عملکرد را دارند و با نهالستان شیراز آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید تا 5 نهال گردو مناسب این شهر مانند نهال گردو پکان شیراز و قیمت نهال گردو در شیراز را بررسی کنیم.

موقعیت جغرافیایی این شهر، تمام نیازهای اولیه برای کاشت نهال گردو در شیراز را دارد؛ به همین دلیل می توان با آگاهی از انواع بهترین نهال گردو و آموزش های اصولی به کاشت و پرورش نهال گردو پرداخت.

شرایط جغرافیایی کاشت نهال گردو در شیراز

گستردگی کشور ایران در عرض‌های جغرافیایی، باعث شده تا اقلیم‌های متنوع و متفاوتی داشته باشد. شهر شیراز به عنوان مرکز استان فارس در دشتی تقریبا مستطیلی شکل قرار گرفته است.
ارتفاع شیراز از سطح دریا 1540 متر است. متوسط درجه حرارت سالانه شیراز 17.3 درجه سانتی گراد است. حداکثر درجه حرارت در فصول گرم به 43.2 می‌رسد و در فصول سرد حداقل درحه حرارت -14 است.
میزان بارندگی سالانه شیراز بیش از 307 میلی‌متر بوده و روزهای یخبندان آن حدود 54 روز است. به طور کلی شهر شیراز آب و هوای گرم و نیمه خشک دارد. میزان رطوبت نسبی شیراز به علت دوری از دریا در سطح متوسط قرار دارد.

آب و هوای شیراز در فصل بهار خنک و گاهی اوقات بارانی است. هر چه از بهار به سمت فصل تابستان پیش می‌رویم با هوایی گرم روبرو می‌شویم. در پاییز نیز با آب و هوایی بسیار خنک و گاهی سرد همراه است. در زمستان نیز با آب و هوایی بسیار سرد و و بارش برف همراه است.

سپیدان یکی از شهرستان‌های استان فارس است که در مقاله نهال گردو در سپیدان به بررسی کامل این شهر و نهال های مناسب آن پرداخته‌ایم.

معرفی بهترین نهال گردو در شیراز

کاشت و پرورش نهال یکی از راه های سرمایه گذاری کم ریسک و پربازده است که افراد زیادی می توانند با آموزش و کمک گرفتن از کارشناسان متخصص در این زمینه، در شهرهای مختلف ایران، درآمد خوبی کسب کنند.
حال که با اقلیم شهر شیراز آشنا شدیم به معرفی نهال‌های گردو مناسب این شهر می‌پردازیم تا با خیال راحت اقدام به خرید کنید.

نهال گردو پکان شیراز ؛ نهال گردو گرمسیری در شیراز

باتوجه به آب وهوای گرم و خشک شیراز، یکی از بهترین نهال هایی که عملکرد خوبی در این شهرستان دارد، نهال گردو پکان است. این گردو متعلق به کشور آمریکا است و تا دمای حدود 30 درجه سانتی گراد رشد می کند.

نهال گردو پکان در شیراز

گردو پکان به علت اینکه دیواره سخت جدا کننده در هسته ندارد، مغز گردو آن حدود 98 درصد است و این یکی از ویژگی های این گردو است.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع خرید نهال گردو در سنندج ➡️

نهال گردو کانادایی ارغوان

نهال گردو کانادایی ارغوان یکی از بهترین نهال های گردو است که در تمام ایران قابلیت کاشت و پرورش دارد. این نهال گردو پربار است و از سال اول شروع به باردهی می کند.
نهال گردو کانادایی ارغوان با کیفیت‌ترین محصول از لحاظ سایز، درصد مغز، رنگ و طعم میوه را دارد. باغ گردو کانادایی ارغوان، دیربرگده و خیلی پربار است به طوری‌که درآمد باغ گردو کانادایی چند برابر باقی ارقام گردو است.

نهال گردو چندلر در شیراز

نهال گردو چندلر در ارتفاع 0 تا 1500 متری از سطح دریا و در مناطقی با آب و هوای معتدل مرطوب و معتدل خشک رشد می‌کند.

نهال گردو چندلر در شیراز

نهال گردو چندلر جزو گل‌های دیرگل دسته بندی می‌شود به این علت که در برابر سرما مقاومت زیادی دارد. زادگاه این نهال آمریکا است و می‌تواند بین 50 تا 70 کیلوگرم محصول باکیفیت داشته باشد. این نهال به علت داشتن مغز سفید و سبک و باکیفیت برای باغداران شیرازی بسیار باارزش است. پوست این گردو به راحتی جدا می‌شود و رشد و باردهی خوبی دارد.

نهال گردو خوشه ای در شیراز

این نهال گردو قیمت ارزانی دارد و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. گردو خوشه ای پوسته نازک و باکیفیتی دارد و به زمان طولانی برای شکوفایی نیاز دارد.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع خرید نهال گردو اسرائیلی ➡️

نهال گردو خوشه ای در شیراز

این نهال به زمان زیادی برای بیدار شدن از خواب زمستانی نیاز دارد و دیگر اسیر یخ بندان‌های بهار نخواهد شد.

نهال گردو فرنور

کشور سازنده نهال گردو فرنور، فرانسه است. عمر اقتصادی این نهال حدود 100 سال است. پوست گردوی فرنور تقریبا کاغذی است و به آسانی پوست آن جدا می‌شود و مغزی روشن دارد. این نهال در ارتفاع 1500 تا 2500 متر از سطح دریا رشد می‌کند.

فروش نهال گردو در شیراز

نهال گردو فرنور به دلیل مزیت‌های زیادی که دارد محبوبیت بسیاری را بین باغداران شیرازی پیدا کرده است. باردهی زیاد، مقاومت بسیار بالا، برداشت آسان و کیفیت بالا از مهمترین ویژگی‌های این نهال است که در شیراز می‌تواند به خوبی رشد کند.

بهترین نهالستان شیراز

برای انتخاب نهال فروشی شیراز و خرید نهال باکیفیت باید به موارد زیر توجه کنید.

  • در زمان انتخاب نهال فروشی شیراز به تاییدیه و داشتن مجوز از وزارت جهاد کشاورزی نهالستان دقت کنید.
  • تجربه مرکز فروش نهال در شیراز و کیفیت نهال‌ها را مدنظر داشته باشید.
  • ضمانت بازگشت انواع نهال، ویژگی مهمی است که باید به آن توجه کنید.
  • نهالستان شیراز، باید تولید کننده مستقیم باشد تا نهال با قیمت مناسب‌تری به دست شما برسد.
  • نهال فروشی شیراز، باید ضمانت کند که انواع نهال‌ها را سالم به دست شما برساند.

نهالستان ارغوان نهال با سال‌ها تجربه و داشتن ‌مجوز جهاد کشاورزی و گواهی بهداشت، فروش انواع ارقام نهال گردو، نهال بادام و نهال گردو را ارائه ‌می‌دهد.

قیمت نهال شیراز

حال که با بهترین نهال گردو در شیراز آشنا شدید، وقت آن رسیده تا با درنظر داشتن قیمت نهال گردو در شیراز بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

[table id=21 /]

مرکز فروش نهال در شیراز

شما می‌توانید خرید نهال گردو خود را با خیالی آسوده از نهالستان ارغوان نهال تهیه کنید. تولید و عرضه تمام ارقام نهال با مجوز سازمان جهاد کشاورزی همراه است.
جهت مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین نهال مناسب شیراز، استعلام قیمت و … با کارشناسان نهالستان ارغوان نهال تماس بگیرید.

شماره تماس ارغوان نهال

مطالب پر بازدید

خرید نهال

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان کانادایی تیپ ۹

خرید نهال گردو

نهال گردو

خرید نهال بادام

نهال بادام

Visits: 92

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها