نهال گردو مشهد

نهال گردو مشهد

اگر قصد کاشت و خرید نهال درخت در مشهد را دارید بهترین گزینه نهال گردو می باشد، و باید توجه داشته باشید که متناسب با منطقه جغرافیایی مشهد مدل درخت گردو خود را انتخاب نمایید تا از کیفیت و باردهی بالایی برخوردار باشد. بهترین درخت برای کاشت در مشهد درخت گردو است که سرمایه گذاری کم ریسک و پربازده است و افراد زیادی می توانند با آموزش و کمک گرفتن از کارشناسان متخصص در این زمینه، در شهرهای مختلف ایران، درآمد خوبی کسب کنند.
اگر می‌خواهید بدانید کدام انواع نهال گردو در مشهد بهترین عملکرد را دارند و با نهالستان در مشهد (نهال فروش مشهد) آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید تا 4 نهال گردو مناسب این شهر و قیمت نهال در مشهد را بررسی کنیم.

 

بهترین درخت برای کاشت در مشهد | بهترین نهال گردو در مشهد

 

خرید نهال گردو در صورتی‌که شرایط کاشت و پرورش آن را داشته باشید، یکی از سودده‌ترین کارهای کشاورزی است. درخت گردو این قابلیت را دارد که تا سالیان طولانی محصول فوق العاده‌ای بدهد که جالب اینجاست با رشد هر ساله درخت میزان محصول هم هرسال افزایش پیدا می‌کند.

قیمت نهال در مشهد

قیمت نهال در مشهد، به نوع نهال و ابعاد آن، سن و ویژگی‌های آن، شرایط بازار و همچنین فصل خرید بستگی دارد و به صورت دقیق قابل تعیین نیست. با این حال، برای اطلاع از قیمت نهال‌ها می‌توانید به فروشگاه‌های نهال و باغبانی در مشهد مراجعه نمایید و قیمت‌های مختلف را بررسی کنید.

همچنین باید به این نکته توجه داشت که قیمت نهال‌ها در فصل‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال، در فصل بهار که زمان مناسب برای کاشت نهال‌هاست، قیمت نهال‌ها معمولا بیشتر است. همچنین، نوع نهال نیز تأثیر بسزایی بر قیمت آن دارد. به طور کلی، برای خرید نهال در مشهد بهتر است با فروشگاه‌های معتبر و مجرب تماس بگیرید و نهال‌های مورد نیاز خود را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنید.

شرایط جغرافیایی مشهد برای کاشت گردو

موقعیت جغرافیایی مشهد، تمام نیازهای اولیه برای کاشت نهال گردو را دارد؛ به همین دلیل می توان با آگاهی از انواع بهترین نهال گردو و آموزش های اصولی به کاشت و پرورش نهال گردو پرداخت.

مشهد، مرکز استان خراسان رضوی است. ارتفاع این شهر از سطح دریا، حدود 1050 متر است. آب و هوای شهر مشهد به دلیل جغرافیای خاصش متغیر است ولی به طورکلی آب و هوای شهر مشهد معتدل متمایل به سرد و خشک است و خشکی هوا در این شهر مشهود است. تمام این شرایط آب و هوایی، فرصتی را ایجاد می‌کند تا بتوان نسبت به کاشت نهال گردو  مشهد اقدام کرد. اگر باغ گردو شما در شهر بیرجند قرار دارد، می توانید صفحه نهال گردو در بیرجند را دنبال کنید.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع خرید نهال در تهران ➡️

بهترین درخت برای کاشت در مشهد

حال که با شرایط اقلیمی شهر مشهد آشنا شدید، وقت آن رسیده است که بهترین نهال گردو در مشهد را با توجه به آب و هوای این شهر انتخاب کنید.

1. نهال گردو ژنوتیپ برتر ارغوان

یکی دیگر از انواع بهترین نهال گردو در مشهد نهال گردو ژنوتیپ برتر است. در انتخاب نهال دو نکته حائز اهمیت است. نکته اول این است که هرنهالی که دیرتر برگ بدهد مرغوب است چرا که ابتلا به بیماری در آن کاهش می‌یابد. نکته دوم این است که نهال‌هایی که دیرتر گل می‌دهند چون از سرمای دیررس در امان هستند مناسبتر هستند.

 

فروش نهال مشهد

 

مغز گردو ژنوتیپ برتر سفید و روشن است و طرفداران بسیاری را دارد. با وجود تمام ویژگی‌های نهال ژنوتیپ برتر، فرصت بی نظیری برای باغداران مشهدی ایجاد کرده است.

درخت گردو ژنوتیپ برتر در آب و هوای معتدل گرم رشد می‌کند که در دمای بالای 40 درجه پوسته سبز گردو آن می‌سوزد و مغز آن چروکیده می‌شود. عمر اقتصادی این نهال 80 سال به بالا است و در هر هکتار حدود 6 تن محصول می‌دهد.

2. خرید و فروش نهال گردو چندلر مشهد

یکی از عوامل مهمی‌ که در انتخاب نهال گردو چندلر مشهد خیلی به چشم می‌آید کیفیت گردو و پوست آن است. چندلر پوست نازک دارد و به راحتی می‌توان پوست آن را جدا کرد.

 

نهال گردو چندلر مشهد | فروش نهال گردو چندلر در مشهد

 

یکی دیگر از ویژگی‌های نهال گردو چندلر زمان ریزش برگ‌های آن است. چندلر دیر شکوفه می‌زند و این ویژگی باعث شده تا دچار بیماری و آفات نشود.

درختان چندلر در فواصل 7،5،5 متری باید کاشت. در زمین یک هکتاری قادر به کاشت حدود 280 درخت گردو می باشید. نهال گردو چندلر شکل بیضی هستند. با بالا رفتن سن درخت پوست گردو ضخیم‌تر می‌شود.

3. نهال گردو فرنور در مشهد

منشا این نهال به کشور فرانسه برمی‌گردد و در شهر مشهد می‌توان این نهال را کشت کرد. برخی از ویژگی‌های بارز نهال گردو فرنور باردهی سریع، دیرگل ده بودن و کیفیت بالای گردو آن است.

 

خرید نهال مشهد

 

نهال فرنور گردوهای باکیفیت و با پوست نازک تولید می‌کند که مغزهایی خوشمزه و سبک دارد. همانطور که می‌دانید پوست و مغز گردو در قیمت آن بسیار اثرگذار هستند. بنابراین فرصت مناسبی برای باغداران مشهدی است.

4. نهال گردو کانادایی ارغوان

یکی از بهترین انواع درخت برای کاشت در مشهد، نهال گردو کانادایی ارغوان است. این نهال در مناطق معتدل کشت می‌شود و میزان تحمل به سرما و خشکی نسبی است. درخت گردو کانادایی جزو ارقام دیرگل است و برای مناطق سرد مناسب است چون از سرمای بهاره در امان است.

 

نهال گردو مشهد

 

دلیل استقبال باغداران مشهدی از این نهال عملکرد بالا و باردهی اقتصادی است. نهال گردو کانادایی از اولین سال باردهی می‌کند و از سال چهارم باردهی اقتصادی آن شروع می‌شود. کیفیت مغز گردوی آن بالاست و چربی متعادلی دارد.

راهنمای جامع خرید نهال گردو در سنندج

5. نهال گردو اسرائیلی در مشهد

یکی دیگر از برترین نهال های گردو برای مشهد، نهال گردو اسرائیلی است که باردهی و بازدهی خوبی دارد. قیمت نهال گردو اسرائیلی در مشهد در حدود 150.000 هزار تومان است.

فصل برداشت گردو در مشهد

فصل برداشت گردو در مشهد با شروع ماه شهریور شروع می شود.

قیمت نهال گردو مشهد

تا این قسمت از مقاله با 5 نهال گردو پربازده در مشهد آشنا شدید. حال قصد داریم به بررسی قیمت نهال گردو در مشهد بپردازیم.

[table id=13 /]

نهالستان مشهد ؛ نهال فروشی مشهد

اگر به دنبال سرمایه گذاری بر روی نهال گردو هستید باید از فروشنده ای مطمئن خرید کنید تا نهالی بیمار به شما تحویل ندهد. نهالستان ارغوان نهال با سال‌ها تجربه آماده است تا بهترین نهال‌ شناسنامه دار در مشهد را برای هموطنان عزیزمان در مشهد ارسال کند تا بتوانند به درآمد خوبی برسند.
امروزه با پیشرفت خدمات حمل و نقل برای خرید نهال مورد نظر خود می توانید از هرکجای دنیا خرید خود را انجام دهید و مهم نیست نهالستان مورد نظر در شهر شما باشد. وجود مشتریان متعدد ما از سرتاسر کشور، گویای این مسئله است.

فروش نهال در مشهد

نهالستان ارغوان نهال آماده همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز مشهدی است تا بهترین نهال را همراه با مجوز سازمان جهاد کشاورزی تقدیم باغداران عزیز کند. همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با توجه به منطقه خود بهترین نهال را انتخاب کنید و به تولید برسید.
همچنین می‌توانید سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ با در میان بگذارید. کارشناسان ما به سوالات شما در سریعترین زمان ممکن پاسخ می‌دهند.

شماره تماس ارغوان نهال

مطالب پر بازدید

خرید نهال

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان کانادایی تیپ ۹

خرید نهال گردو

نهال گردو

خرید نهال بادام

نهال بادام

Visits: 289

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها