نهال گردو در ساری

نهال گردو مناسب ساری

نهال گردو مناسب ساری باید متناسب با منطقه جغرافیایی ساری باشد و از کیفیت و باردهی بالایی برخوردار باشد.
اگر می‌خواهید بدانید کدام انواع نهال گردو در ساری بهترین عملکرد را دارند و با مراکز فروش نهال گردو در ساری آشنا شوید، در این مقاله از نهالستان ارغوان نهال به بررسی 3 نهال گردو مناسب این شهر و قیمت نهال گردو در ساری می پردازیم.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع خرید نهال گردو در مازندران ➡️

شرایط جغرافیایی ساری برای کاشت نهال گردو

کاشت و پرورش نهال یکی از راه های سرمایه گذاری کم ریسک و پربازده است که افراد زیادی می توانند با آموزش و کمک گرفتن از کارشناسان متخصص در این زمینه، در شهرهای مختلف ایران، درآمد خوبی کسب کنند.
موقعیت جغرافیایی این شهر، تمام نیازهای اولیه برای کاشت نهال گردو را دارد؛ به همین دلیل می توان با آگاهی از انواع بهترین نهال گردو و آموزش های اصولی به کاشت و پرورش نهال گردو پرداخت.

این شهرستان دارای آب و هوای معتدل خزری است. آب و هوای شهر ساری در فصل تابستان معتدل و نمناک است و در فصل زمستان نسبتاً سرد و خشک است.
در قسمت‌های جنوبی این شهر با آب‌وهوای کوهستانی روبه‌رو هستیم. شهر ساری دارای زمستان‌های طولانی و بسیار سرد است. حداقل و حداکثر دمایی که در طی چند سال اخیر مردم ساری تجربه کرده‌اند، در فصل زمستان 12- و در فصل تابستان 40+ بوده است.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع خرید نهال گردو در سنندج ➡️

کدام نهال‌های گردو برای ساری مناسب‌تر هستند؟

اگر قصد راه‌اندازی باغ گردو در ساری را دارید، ابتدا نیاز است تا با توجه به اقلیم ساری نسبت به خرید نهال گردو اقدام کنید. بدون توجه به شرایط محیطی و آشنایی با نهال‌های گردو مناسب سرمایه گذاریتان حتما با شکست روبه‌رو خواهد شد. در ادامه این مقاله از نهالستان ارغوان نهال به معرفی سه مورد از مهم‌ترین و مناسب‌ترین اقلام نهال گردو مناسب ساری پرداخته‌ایم.

نهال گردو کانادایی ارغوان

نهال گردو کانادایی ارغوان یکی از بهترین نهال ها برای کاشت و پرورش در اکثر مناطق ایران است. این نهال گردو عمر اقتصادی و باردهی زیادی دارد و فرصت ویژه ای برای سرمایه گذاری برروی نهال‌ گردو کانادایی در ساری است. عمر اقتصادی این نهال بیش از 100 سال است.

نهال گردو کانادایی در ساری

میزان چربی گردو کانادایی حدود 73 درصد است و ارتفاع از سطح دریا این نهال نامحدود است. قدرت رشد درخت گردو کانادایی فوق‌العاده است. پوست آن نازک و مغز آن به راحتی از پوسته جدا می‌شود. مغز گردو کانادایی بسیار روشن و نسبتا درشت است.  نهال گردو کانادایی از همان سال اول شروع به محصول‌دهی می‌کند و دربرابر آفات بسیار مقاوم است.

⬅️ مشاهده راهنمای جامع خرید بهترین نهال گردو در اراک ➡️

نهال گردو چندلر در ساری

نهال گردو چندلر یکی از انتخاب‌های مناسب برای شهر ساری است. این نهال در ارتفاعات 0 تا 1500 متر از سطح دریا بهترین عملکرد را خواهد داشت. یکی از ویژگی‌های برتر این نهال، مغز بسیار روشن آن است که در صورت مواجه شدن با تابستان‌های خیلی گرم مغز آن دچار تغییر رنگ نمی‌شود.

خرید نهال گردو چندلر در ساری

مغز گردو چندلر درشت و روشن است و پوست آن به‌راحتی جدا می‌شود. نهال گردو چندلر در برابر آفات و بیماری‌ها بسیار مقاوم است  و از سال اول شروع به باردهی می‌کند. دیر گل دادن نهال باعث می‌شود که در برابر سرمای بهاره آسیبی نبیند. فاصله کاشت گردو چندلر 5*7 است. میزان چربی گردو چندلر51 درصد است و وزن میوه آن حدود 10 گرم می‌باشد.

نهال گردو فرنور در ساری

یکی از باکیفیت‌ترین نهال‌های گردو برای شهر ساری، نهال گردو فرنور است. این نهال اولین بار در فرانسه تولید شد و مدت زیادی از تولید آن نمی‌گذرد. قدرت رشد درخت فرنور بالا است. پوست گردو آن نازک و مغز محصول درشت و روشن است و پوست گردو به راحتی از مغز آن جدا می‌شود.

خرید نهال گردو فرنور در ساری

در ارتفاع 1500 تا 2500 متر از سطح دریا بهترین عملکرد را خواهد داشت. گردو فرنور از سال اول محصول‌دهی خود را آغاز می‌کند. میزان چربی گردو فرنور 57 درصد است و وزن میوه آن 15 گرم می‌باشد.

قیمت نهال گردو در ساری

حال که با انواع نهال گردو در ساری آشنا شدید، لیست قیمت نهال گردو در ساری را برای شما آماده کرده ایم.

[table id=22 /]

نهالستان ساری

برای انتخاب بهترین نهالستان ساری لازم است به برخی نکات توجه شود که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  1. سابقه و تجربه کاری نهالستان ساری را به دقت بررسی کنید.
  2. نهالستانی را انتخاب کنید که به طور مستقیم انواع نهال‌ها را تولید می‌کند.
  3. خدمات مشاوره و کارشناسان مسئولیت پذیر از ویژگی های مهم یک نهالستان است.
  4. نهال ها در صحت و سلامتی ارسال شوند.
  5. کلیه نهال ها با شناسنامه باشند تا ریسک خرید شما کمتر شود.

فروش نهال گردو در ساری

حال که با نهال‌های گردو مناسب ساری آشنا شدید، باید بدانید که کیفیت نهال گردو در سوددهی باغ شما بسیار تاثیرگذار است. اگر نهال را از نهالستانی معتبر خرید کنید سرعت سود آوری شما هم افزایش پیدا خواهد کرد. خرید نهال گردو را از نهالستانی مطمئن و با کیفیت انجام دهید تا بتوانید درختان گردوی خوبی را پرورش دهید.
نهالستان ارغوان نهال با سال‌ها تجربه در زمینه کاشت و تولید انواع نهال‌ها، مشاوره رایگان در رابطه با خرید و فروش نهال گردو در ساری به شما ارائه می‌کند. با مشاوران ما تماس بگیرید تا از مشاوره برای خرید نهال با کیفیت و مناسب برخوردار شوید.

شماره تماس ارغوان نهال

مطالب پر بازدید

خرید نهال

نهال گردو ژنوتیپ ارغوان کانادایی تیپ ۹

خرید نهال گردو

نهال گردو

خرید نهال بادام

نهال بادام

Visits: 211

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

تماس تلفنی

مدیر فروش

ارسال سفارشات نهال

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها